Alla inlägg under mars 2017

Av OneLifeOneSoul - 3 mars 2017 11:17

Hej världen!
Nu sitter jag här återigen efter flera veckors uppehåll i bloggen, det har inte varit meningen att det skulle gå så lång tid innan nästa inlägg dök upp här på bloggen. Så jag ska försöka få med det mesta men kan inte lova något eftersom det alltid finns saker man glömmer bort när skrivandet är igång. 

9 Februari, var senaste inlägget & nu är det liksom 3 Mars. Jag kan bara säga: TIDEN RUSAR FÖRBI!
Det hände väl inte så jätte speciella saker dem dagarna i Februari. Det var väl först framåt 18e Februari som något verkligen hände - sambons familj & släkt dök upp eftersom vi skulle fira att gubben min har blivit 30 år!  Tänk att han äntligen nått det där gubbstrecket. hahaha      

Efter den helgen så gick dagarna segt igen, kändes det som i alla fall & efter många suckar - slö dagar så var helgen här igen - 24e Februari. 
Min älskade lilla guddotter fyllde hela 1 år, tänk att tiden går så himla fort - man kan nästan inte tro att det är 1 år sedan syster krystade ut lilla Aylie!   Tiden kommer väl bara susa förbi, för snart kommer väl lillen att springa omkring & tjata för fulla muggar. haha

Det var inte förens lördagen den 25e Februari som vi åkte ner till småland för att fira denna lilla flicka. Blev en liten födelsedags kalas med familj & vänner - man får ju inte glömma det bästa -> ALLA GODSAKER! mums mums. 
Så det får jag verkligen tacka min syster för - att hon kan baka goda saker när hon verkligen vill & lägger tid på det. Nej jag bara skojjar, klart min syster alltid gör goda maträtter & efterrätter. hehe

Här är en bild på Aylie från hennes födelsedag!   
Hon var överlycklig för sina presenter.  Puss gumman ! <3
   


_________________________________________________________________________________________________

Det som var mest intressant för min del i Februari var att dem erbjöd mig ett jobb?!
Från ingenstans så fick jag återgå till min gamla praktikplast för att en arbetsprövning på 1 månad sen bli anställd.
Så den 27e Februari så tog jag bussen till Habo & satte igång med arbetet. Det har varit roligt men även varit dagar jag velat spy - som exempelvis igår 2e Mars, jag fick bära tunga kartonger som innehöll böcker. Tror aldrig jag velat skrika av smärta så mycket som jag ville då. Min rygg & armar mådde inte alls bra på kvällen när jag kom hem & jag kan väl säga så här: det är ju inte bättre idag. Nacken värker & ryggen är lite kaos.
Får hoppas att jag slipper bära så tungt igen, för det är inte alls bra för en ovan person. Blääh!
Aja man ska egentligen inte gnälla - jag gjorde mitt jobb även om det var en plåga.
Så nu hoppas jag bara på att allting rullar på bra & att det blir en anställning så att jag slipper arbetsförmedlingen & försäkringskassan..  Få en vettig lön & leva som en normal människa!

Men vet ni vad?  - nu har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta för er. Så jag hoppas ni haft ert lilla roliga & läst igenom inlägget eller hela bloggen.  
Ha en kanon bra dag & njut av livet! <3
PUSS&KRAM!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards