Direktlänk till inlägg 1 februari 2017

Februari månad

Av OneLifeOneSoul - 1 februari 2017 18:04

Välkommen Februari månad!
Nu är det inte långt kvar tills jag blir hela 22 år gammal.. Ska man skratta eller gråta att tiden går så himla fort?  Hinner väl knappt blinka innan det kommer gråa hårstrån & rynkor i hela ansiktet. 
Det är absolut inte bara min födelsedag vi ska fira denna månaden utan hela sex andra personer fyller också år, varför föds alla i februari?   Jag vet att det är världens bästa månad, men lite lugn & ro vill man ha. hehe

Aja jag hoppas på bra födelsedags presenter iaf! ;)  hehe  Vinna kanske några miljoner hade ju aldrig varit fel. 
Nej dags att sluta drömma & återvända till verkligheten!

Idag vaknade jag runt 04.30, var pigg som en mört & det första man gör är att väcka sambon, mobba honom lite tills han går upp & sen blev det frukost. Desto längre in på dagen det gick, desto mer blev jag seg i kroppen & migrän kom, samt sådan äcklig värme i hela kroppen. Det är väl inte dags att bli sjuk nu?  Dock blir man ju alltid sjuk lagom till födelsedagar eller andra planerade dagar, det är bara så livet funkar. 

När väl det var dags för att göra middag, så funderade jag länge på om jag skulle orka göra någon mat alls eller om man bara skulle leva på yoghurt. Rotade ett tag i frysen & hittade en stor fläskkarre, så ni kan väl tänka er hur lycklig jag blev!   Så min middag blev, fläskkarre med hasselbackspotatis & sås. 

Inväntade även bring, eftersom jag väntar på ett paket ifrån petworld. Trodde det skulle komma idag eftersom det kom till jönköping vid 06.00 i morse, men inte kom det någon bring bil idag. Hmm så jag hoppas verkligen det körs ut imorgon annars får det bli ett telefonsamtal till bring & fråga varför dem inte kör ut mitt paket. Dem har alltid varit snabba med utkörning innan, men just denna gången var det lite sega. hehe

På tal om ingenting faktiskt, så har jag blivit lite beroende av två pogram som går varje kväll på tv4 fakta. Ena programmet heter Kartläggning av ett mord & det andra heter Kvinnor som mördar: män som vapen. Jag vet faktiskt inte varför jag blivit så besatt av dem programmen men det är något som lockar mig & ibland är det så sjuka saker att man blir så förbannad & undrar vad det finns för idioter i världen egentligen, sen att vissa får så låga straff?  Hur tänker en jury/domare när dem sätter straffen?  USCH!

Så är ni intresserade av konstiga mord eller liknande så rekommenderar jag verkligen programmen.

Nu ska jag forsätta kolla programmen & hoppas att huvudvärken vill släppa taget om mitt huvud snart!

Ha en fortsatt trevlig dag!  KRAM! 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OneLifeOneSoul - 3 mars 2017 11:17


Hej världen!Nu sitter jag här återigen efter flera veckors uppehåll i bloggen, det har inte varit meningen att det skulle gå så lång tid innan nästa inlägg dök upp här på bloggen. Så jag ska försöka få med det mesta men kan inte lova något eftersom d...

Av OneLifeOneSoul - 9 februari 2017 10:47


Det har gått ett tag nu sedan jag skrev något inlägg, men nu är jag här återigen & ska försöka skriva. Förra veckan åkte jag ner till en vän & stannade några dagar, vi gjorde väl inte så särskilt mycket förutom att vara en sväng uppe vid isabergs top...

Av OneLifeOneSoul - 25 januari 2017 09:15

Hej!Tänk om alla vore lika pigga som mig varje morgon?!   Gått upp runt 5 - 6 varje dag nu, för mycket energi & vet inte ens vad jag ska lägga all energi på. Så idag blev det städning på morgonen, men ändå finns det så mycket energi kvar inom mig. Va...

Av OneLifeOneSoul - 12 januari 2017 06:09

Det är ett nytt år & jag har inte bloggat sedan nyår. Helt ärligt talat så vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva eftersom jag inte har så mycket att berätta för världen & om jag nu hade haft mycket att berätta så hade det aldrig kommit ut på blogg...

Av OneLifeOneSoul - 1 januari 2017 00:20


Gott nytt år! Året har haft sina positiva & negativa stunder men jag är lika glad för det :) Ett nytt år & det innebär nya möjligheter! Eller mer galenskaper. Hehe Hoppas alla får ett fint år! (Bilden är tagen på jubileumsåret på swrf! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards