Direktlänk till inlägg 21 december 2016

När vinden vänder

Av OneLifeOneSoul - 21 december 2016 22:00

När vinden vänder så vänder även mitt liv. 
Försöker mig på en blogg igen, för att se hur mycket den håller sig i liv denna gången.

Vem hade kunnat tro att det är julafton på lördag? 
Ska jag vara helt ärlig så känns det inte ens som vinter.
Vi har haft varma dagar men även dagar när vinden blåser kyligt mot vår hud.

 __________________________________________________________________________________________

Här sitter jag helt ensam i ett mörkt rum, tankarna flyger iväg. 
Det tog ett tag att komma på ett namn för bloggen, men så slog det mig att bloggen kunde heta One Life, One Soul.
 Visst låter det självklart när man tänker - Ett liv, En Själ. Bloggen kommer trots allt handla om mitt liv & One Life, One Soul,
är även en titel på en låt som jag älskar väldigt mycket. One Life One Soul - Gotthard
Vissa av er kanske tycker att min blogg är väldigt mörk & verkar dyster. Den kanske ser dyster ut men min själ kanske är mörk ? 
Om den är mörk eller någon annan färg lär vi kanske aldrig få veta, för ibland så behöver man sina mörka stunder & ibland behöver man sina ljusa stunder. Jag kanske helt enkelt har en SvartVit själ, hehe. 

Lev livet & njut av det. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av OneLifeOneSoul - 3 mars 2017 11:17


Hej världen!Nu sitter jag här återigen efter flera veckors uppehåll i bloggen, det har inte varit meningen att det skulle gå så lång tid innan nästa inlägg dök upp här på bloggen. Så jag ska försöka få med det mesta men kan inte lova något eftersom d...

Av OneLifeOneSoul - 9 februari 2017 10:47


Det har gått ett tag nu sedan jag skrev något inlägg, men nu är jag här återigen & ska försöka skriva. Förra veckan åkte jag ner till en vän & stannade några dagar, vi gjorde väl inte så särskilt mycket förutom att vara en sväng uppe vid isabergs top...

Av OneLifeOneSoul - 1 februari 2017 18:04

Välkommen Februari månad!Nu är det inte långt kvar tills jag blir hela 22 år gammal.. Ska man skratta eller gråta att tiden går så himla fort?  Hinner väl knappt blinka innan det kommer gråa hårstrån & rynkor i hela ansiktet. Det är absolut inte bara...

Av OneLifeOneSoul - 25 januari 2017 09:15

Hej!Tänk om alla vore lika pigga som mig varje morgon?!   Gått upp runt 5 - 6 varje dag nu, för mycket energi & vet inte ens vad jag ska lägga all energi på. Så idag blev det städning på morgonen, men ändå finns det så mycket energi kvar inom mig. Va...

Av OneLifeOneSoul - 12 januari 2017 06:09

Det är ett nytt år & jag har inte bloggat sedan nyår. Helt ärligt talat så vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva eftersom jag inte har så mycket att berätta för världen & om jag nu hade haft mycket att berätta så hade det aldrig kommit ut på blogg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards