Alla inlägg den 25 januari 2017

Av OneLifeOneSoul - 25 januari 2017 09:15

Hej!
Tänk om alla vore lika pigga som mig varje morgon?!   Gått upp runt 5 - 6 varje dag nu, för mycket energi & vet inte ens vad jag ska lägga all energi på. Så idag blev det städning på morgonen, men ändå finns det så mycket energi kvar inom mig. Vad ska man egentligen göra?

Här sitter jag framför datorn & försöker skriva ett blogginlägg som jag inte ens har någon susning om vad den egentligen ska innehålla. Jag fattar mig inte på folk som verkligen skriver hur mycket som helst, vad får ni allting ifrån?  Händer det så himla mycket i era liv på en dag att ni kan skriva en hel bok? 

Tillbaka till mitt inlägg...  
Vad händer idag?  Den frågan är så himla korkad, för man vet egentligen inte vad som kommer hända en under dagen. Allting mellan himmel & helvete kan hända. Det är så livet fungerar & fuck alla som planerar sina dagar in i minsta detalj. LEV LIVET & TA DAGEN SOM DEN KOMMER!

Med hög musik & leende på läpparna så ska jag nu forsätta njuta av dagen genom att spela lite på steam. 
Kanske blir en dusch senare också så man kan få känna sig lite ren! ;) 

Ha det gött & njut av dagen för fan! :D 
KRAAAAM!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards